EKONOMIKA / Osobní finance

Před hrozbami internetu se pojištěním chrání čím dál více lidí
Ilustrační foto. 
Autor / zdroj foto: Envato Elements

Stále větší počet lidí v České republice se chrání proti nástrahám internetu pojištěním. Takzvané pojištění internetových rizik si u skupiny ČSOB sjednalo už více než 135 tisíc lidí.

„Na podzim 2020 jsme v bance začali nabízet pojištění internetových rizik k aplikaci ČSOB Smart na první rok zdarma. Za rok a kousek si ho díky tomu sjednalo 100 000 klientů a 95 % si ho nechalo nastálo. Celkově tak již má od zahájení prodeje tohoto produktu pojištění internetových rizik již více než 135 tisíc našich klientů,“ uvedl Petr Hájek, manažer útvaru Skupinové bankopojištění ČSOB.

To podle něj potvrzuje, že lidé takové pojištění oceňují. „Na internetu se naši klienti pohybují prakticky denně a číhají tam na ně nejrůznější nebezpečí - od podvodných e-shopů po phishingové e-maily. Jsme rádi, že je tímto způsobem můžeme ochraňovat. I v letošním roce tak pokračujeme s nabídkou Pojištění internetových rizik na první rok zdarma při sjednaní v aplikaci ČSOB Smart,“ dodal Petr Hájek.

Klienti v rámci pojištění internetových rizik nejčastěji řeší nedodané zboží při nákupu na internetu. Pojištění chrání ale také proti případům zneužití identity na sociálních sítích nebo platební karty. Velké oblibě se u klientů, zejména těch starších, těší také IT asistence, kdy jim pomáháme s nastavováním telefonu, tiskárny nebo osobního počítače.

„Náš produkt je svým způsobem jedinečný. V současné době jsme jediní, kdo na českém trhu nabízí toto pojištění v takovém rozsahu krytí a za tak příznivou cenu. Navíc umíme ochránit v rámci jedné smlouvy celou klientovu rodinu,“ řekl Pavel Kaplan, ředitel Odboru majetkového pojištění ČSOB Pojišťovny.

Nejvíce se proti internetovým rizikům pojišťují lidé ve věku 40 až 55 let se středoškolským vzděláním a častěji ženy než muži, vyplývá z demografických dat. „Největší zájem o toto pojištění zaznamenáváme z Moravskoslezského kraje,“ doplnil Pavel Kaplan.

Autor / zdroj: Petr Milata

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
hanakservis
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.